EF 80-200mm f2.8L

今日終於都入手支80-200mm

戰戰兢兢 怕未能完全試真枝鏡

最後都要咗 係除左四千幾外

支鏡真係好sharp

幾年前擁有過70-200mm IS ii 防手震好利害

但影像和現在枝80-200又唔係好大分別

要多點時間用落再定

缺點支鏡重 舊 有少少塵

今日同時去尖沙咀華明大廈相機維修中心

師傅話之鏡冇霉 絕對冇問題

咁我就更放心 只要保存係電子防潮箱就冇問題

換轉幾年前我一定不會買此鏡頭

出面二手店要6800

我就幸運冇人同我爭4800入手

一般人甚至我,對鏡內有塵真係會抗拒

但試過鏡後 嗰少少麈算得咩

咁嘅價錢同鏡頭質素真係冇理由唔要佢

對焦速度用係650D 上比想像中快很多 並且沒有移焦問題

室內演唱會 舞台表演等等工作就要靠佢

Leave a Reply

