重複

image

堅持自己ㄧ直堅持的
仆街更有ㄧ個係左近

小時候我好怕黑。但係
現在當我收到張電費單後
我開始怕光

呀頭知道我年齡後竟然話我似vampire
我咬妳時候唔好驚
17年冇見 佢話我whatsapp頭像好嚇人

WordPress app 妳可唔以做好少少呀
字排版位置功能都冇

每逢星期ㄧ第ㄧ個想法就係想馬上到星期五
食即食麺你話有冇益呀。你知就好啦
文化又即食。你小心消化不良

大佬wordpress !! 我按space兩下你做咩比個句号我呀!  救命!!

Leave a Reply

